جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

خرید محصولات لاغری  | برای لاغری از چه محصولاتی استفاده کنیم؟

فهرست مطالب

افزایش وزن و چاقی یکی از بزرگترین مشکلاتی است که بیشتر افراد از ناراضی هستند و تمایل دارند از طریق روش‌های سریعی وزن خود را کاهش دهند. زیرا چاقی باعث از بین رفتن زیبایی اندام در خانم‌ها و آقایان می‌شود و برای سلامتی نیز مضر است. بیش از نیمی از مردم جهان از افزایش وزن و چاقی رنج می‌برند. در این مقاله قصد داریم درباره خرید محصولات لاغری صحبت کنیم با ما همراه باشید

در حال حاضر برای کاهش وزن و لاغری روش‌ها و درمآن‌های مختلفی وجود دارد که هر یک از افراد می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. برای داشتن اندام متناسب در کنار داشتن برنامه منظم ورزشی و رژیم غذایی، استفاده از محصولات لاغری همانند قرص‌ها می‌توانید کمک مفیدی برای شما باشد.

قرص‌های لاغری به دلیل داشتن خاصیت چربی سوزی، اشتها را کاهش می‌دهند و از این طریق به شما کمک می‌کنند تا اندام ایده آل و متناسب داشته باشید.

قرص‌های لاغری

قرص‌های لاغری باعث می‌شوند تا بتوانید در مدت زمان کوتاهی وزن اضافی خود را کاهش دهید و اندامی زیبا داشته باشید. بهتر است محصولات لاغری را از داروخانه‌ها و مراکز معتبر تهیه کنید تا کالای خریداری شما اصل باشد و دچار مشکل نشوید. متاسفانه در حال حاضر محصولات لاغری تقلبی نیز روانه بازار شده‌اند که کیفیت پایینی دارند و خرید آن‌ها به هیچ وجه توصیه نمی‌شود.

عوارض قرص‌های لاغری

به طور حتم شما هم شنیده‌اید که خیلی از افراد برای لاغری و کاهش وزن، قرص لاغری مصرف می‌کنند. در واقع این قرص‌ها در مدت زمان کوتاهی باعث می‌شوند تا فرد لاغر شود. این محصولات از طریق تاثیر در اشتها، مسدود کردن چربی ها و افزایش متابولیسم در بدن باعث سوزاندن چربی های اضافی بدن می‌شوند. برخی از عوارض مصرف این قرص‌ها به شرح زیر است:

خرید محصولات لاغری

استرس

از انجایی که مصرف قرص‌های لاغری باعث افزایش میزان کورتیزول یا همان هورمون استرس در بدن می‌شود، در نتیجه میزان اضطراب در بدن بالا می‌رود. پس اگر در حالت طبیعی دچار اضطراب می شوید، از مصرف این نوع محصولات خودداری کنید زیرا مصرف آن‌ها میزان استرس را تشدید خواهد کرد. از دیگر عوارض ایجاد شده توسط این قرص‌ها می‌توان به مشکلاتی مانند تپش قلب،  اضطراب، بی خوابی، سرگیجه و استفراغ اشاره کرد.

افزایش فشار خون

مصرف قرص‌های لاغری باعث افزایش دمای بدن می‌شود که این موضوع باعث می‌شود، متابولیسم بدن و سوخت و ساز چربی ها با سرعت بیشتری صورت گیرد. در واقع با مصرف این محصولات لاغری، فشار خون و ضربان قلب افزایش می‌یابد که از آسیب‌های ایجاد شده آن می‌توان به کاهش گردش خون در بدن اشاره کرد.

بی خوابی

قرص‌های لاغری تعادل خواب را به هم می‌زنند و مصرف آن‌ها باعث بی خوابی می‌شود. زیرا این قرص‌ها افزایش ضربان قلب و سوخت و ساز بدن را بالا می‌برند و در نتیجه تعادل خواب را به هم می‌ریزند. همانطور که می‌دانید بی‌خوابی باعث خستگی بدن می‌شود و بر روی سیستم ایمنی بدن نیز تاثیر منفی اعمال می‌کند. بی خوابی و خستگی حتی باعث افزایش وزن و چاقی نیز می‌شود.

تغییرات منفی در شرایط روحی

ممکن است تصور کنید در مدت زمان کم با مصرف قرص‌های لاغری می‌توانید وزن مناسبی به دست اورید و اعتماد به نفس شما بیشتر شود . اما خوب است بدانید که مصرف بیش از حد قرص لاغری باعث ایجاد اختلالات روحی مانند دمدمی مزاجی، اضطراب، استرس، حالت‌های عصبی، رفتارهای تهاجمی در افراد می‌شود. حتی در موارد شدیدتر باعث می‌شود فرد به خودزنی اقدام کند که بسیار خطرناک است.

کاهش آب بدن

مصرف قرص‌های چربی سوز باعث کاهش آب بدن می‌شود. این کم آبی بدن در فصول گرم سال و خصوصا در زمان ورزش و انجام فعالیت‌های فیزیکی بیشتر است. در صورتی که بدن با کم آبی مواجه شد مشکلات و عوارضی مانند سردرد در فرد ایجاد می‌شود. همچنین در صورت کم آبی شدید بدن امکان افتادن بر روی زمین خصوصا در حین انجام بدن سازی و انجام تمرین‌های سنگین ورزشی وجود دارد.

مرگ

قطعا مرگ جدی‌ترین و مهم‌ترین چیزی است که در صورت مصرف قرص‌های لاغری ممکن است ایجاد شود. مصرف محصولات لاغری و چربی سوز مانند قرص‌های لاغری سلامت افراد به خطر می‌اندازند و مشکلات بسیاری را ایجاد می‌کنند. شاید تصور کنید محصولاتی که به عنوان داروهای لاغری تبلیغ می‌شوند دارای تاییدیه هستند و مشکلی در فرد ایجاد نمی‌کنند. اما خوب است بدانید که هیچ یک از داروهای لاغری مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA)  نیستند. پس قبل از خریداری و مصرف قرص لاغری بهتر است از مشکلات و عوارض آن‌ها مطلع شوید.

 

قرص گیاهی لاغری

قرص گیاهی لاغری

لاغری با پودر تارتار

پودر تارتار ماده‌ای است سفید رنگ، بدون بو و بسیار نرم و لطیف که بیشتر از آن در پخت شیرینی‌ها استفاده می‌گیرد. البته باید توجه داشته باشید که کرم تارتار علاوه بر استفاده در شیرینی‌پزی دارای فواید درمانی نیز است. در حال حاضر از این پودر برای کاهش وزن و لاغری استفاده می‌شود.

در واقع با مصرف پودر تارتار در رژیم کتوژنیک می‌توانید وزن خود را کاهش داده و به تناسب اندام برسید. دستورهای غذایی متنواعی برای استفاده از پودر تارتار برای کاهش وزن و لاغری وجود دارد که با تهیه آن‌ها می‌توانید لاغر و خوش اندام باشید.

لاغری با پودر نارگیل

آرد نارگیل نقش موثری در کاهش وزن دارد و می‌تواند به عنوان جایگزینی مناسب برای آرد گندم مصرف شود. لاغری با پودر نارگیل روش مناسبی برای کاهش وزن است. زیرا آرد گندم چاق کننده است و از آرد نارگیل به عنوان جایگزین آرد گندم برای رژیم‌های غذایی کم کربوهیدرات استفاده کرد. آرد نارگیل ارزش غذایی بسیاری برای بدن دارد و به ثبات قند خون، هضم بهتر غذا، سلامت قلب و حتی کاهش وزن نیز کمک می‌کند. بهتر است این ماده غذایی را در برنامه غذایی خود قرار دهید و از خوردن آن لذت ببرید.

لاغری با پودر بادام

اگر می‌خواهید از شر چاقی و افزایش وزن خلاص شوید بهتر است بادام را به عنوان یک میان وعده عالی در برنامه غذایی خود قرار دهید. بادام علاوه بر برخورداری از چربی سوزی بالا، منبع غذایی مناسبی از فیبر، پروتئین و آنتی اکسیدان می‌باشد.

بادام منبع غذایی مناسبی است که علاوه بر رفع گرسنگی، باعث کاهش وزن و لاغر کردن شکم نیز می‌شود. شما می‌توانید از آرد بادام به عنوان جایگزین آرد معمولی استفاده کنید. آرد بادام طعم خوبی دارد، سرشار از مواد مغذی است و نقش مهم و چشمگیری در سلامتی و شادابی پوست دارد.

لاغری با قطره استویا

قطره استویا مایعی است خوراکی که از آن برای شیرین کردن چای، استفاده در رژیم های لاغری، غذاهای بیماران دیابتی استفاده می‌شود. بطور کلی موارد استفاده این قطره خوراکی، شیرین نمودن مواد خوراکی بدون بالا رفتن قند خون می‌باشد.

در حال حاضر قطره استویا مورد استقبال افراد بسیاری قرار گرفته است؛ به طوری که از آن در کافی شاپ‌ها و حتی شرکت‌های نوشابه سازی استفاده می‌شود. استویا فاقد کالری است که می‌تواند باعث لاغری و کاهش ورن شود.

شیرین کننده رژیمی چیست و چه تاثیری در لاغری دارد؟

امروزه برای جلوگیری از ضرر مواد قندی، از شیرین کننده رژیمی به عنوان جایگزین‌ شکر و قند استفاده می‌شود. با خرید محصولات لاغری با خیال راحت هرچقدر می خواهید بخورید. اگرچه طعم این محصولات چندین برابر شیرین‌تر از شکر است ولی میزان کالری آنها بسیار کم و حتی صفر می‌باشد. از شیرین کننده رژیمی در تهیه مواد غذایی مختلفی استفاده می‌شود. خوب است بدانید این محصولات بی خطر هستند و توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) تأیید شده‌اند.

مصرف شیرین کننده‌های رژیمی به دلیل بی خطر بودن، مشکلی برای افراد به وجود نمی آورند. خرید محصولات لاغری و استفاده مداوم از آنها میزان ابتلا به قند خون را بسیار کاهش میدهد. در نتیجه به شما در کاهش وزن و لاغری کمک می‌کنند.

نتیجه گیری

با این تعاریف این گونه به نظر می‌رسد که محصولات لاغری یا همان قرص‌های لاغری سریع ترین روش ممکن برای رسیدن به اندام ایده ال هستند. اما باید بدانید که مصرف قرص‌های لاغری با عوارض بسیاری همراه است و در دراز مدت پس از مصرف ممکن است مشکلات بسیاری را برای شما ایجاد کند. پس بهتر است از محصولات لاغری مناسب که توسط پزشک متخصص تجویز شود، استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *