جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

معرفی قرص گیاهی لاغری و بدون عوارض

فهرست مطالب

در حال حاضر افراد بسیاری در جامعه وجود دارند که دچار چاقی و افزایش وزن هستند. در واقع تغییر در شیوه و سبک زندگی باعث شده که افراد دچار چاقی خصوصا در ناحیه شکم و پهلو شوند. این موضوع بیشتر به دلیل استفاده از غذاهای چرب، غذاهای فست فودی، غذاهای آماده و پشت میز نشینی ایجاد می‌شود و افراد همواره به دنبال راه حلی برای رفع این مشکل هستند. ممکن است این سوال به ذهن شما خطور کند که برای جلوگیری از چاق شدن و افزایش وزن چه کنیم؟ آیا از طریق خوردن داروی گیاهی می‌توانیم از چاقی جلوگیری کنیم؟ در پاسخ به سوالات شما، اگر به دنبال افزایش سوخت ساز بدنتان برای لاغری و کاهش وزن هستید، به شما توصیه می‌کنیم که از قرص گیاهی لاغری استفاده کنید.

قرص گیاهی لاغری چیست و آیا عوارضی به همراه دارد؟

اگر شما هم از افزایش وزن و چاقی رنج می‌برید، به طور حتم به خرید قرص لاغری و مصرف آن فکر کرده‌اید. قرص لاغری یکی از راه حل‌های مفید و موث برای رفع چربی اضافی در بدن است که به شما کمک می‌کند تا به اندام مناسب و ایده‌آل خود برسید. یافتن قرص لاغری گیاهی که عوارضی نداشته باشد، اما در عین حال از اثر گذاری بالا برخوردار باشد، کار سخت و دشواری نیست. قرص‌های گیاهی لاغری، از ترکیب مواد گیاهی ساخته شده‌اند و عوارض جانبی داروهای شیمیایی را ندارند؛ ضمن این که مصرف آن‌ها به چربی سوزی و لاغری بدن کمک می‌کند.

در حال حاضر می توانید به راحتی داروهای لاغری گیاهی را که در داروخانه ها وجود دارند، تهیه و استفاده نمایید.

در تهیه قرص‌های گیاهی لاغری از انواع مختلفی از گیاهان دارویی استفاده می‌شود که مصرف این گیاهان به افزایش سوخت و ساز بدن و چربی سوزی آن کمک می‌کند.

در راستای حفظ سلامتی و تناسب اندام شرکت‌های داروسازی مختلفی به تولید انواع قرص‌های لاغری گیاهی اقدام نموده‌اند که در واقع حق انتخاب بیشتری برای مشتریان ایجاد شده تا بتوانند از این محصولات استفاده کنند. در تهیه این قرص‌ها گیاهان مختلفی مانند سیاه توسه، نعنا فلفلی، ختمی، چای سبز، انجدان رومی، زنیان، رازیانه، سداب، زیره سیاه، مرزنجوش، بوره ارمنی، اشق و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرند.

قرص گیاهی لاغری
قرص گیاهی لاغری

انواع قرص‌های گیاهی لاغری

در دنیا انواع مختلف قرص‌های گیاهی لاغری وجود دارد که در آن‌ها از ترکیب مختلف چندین گیاه استفاده می‌شود. هر یک از این گیاهان از خواص چربی سوزی برخوردار هستند و مصرف آن‌ها به شما کمک می‌کند تا بتوانید به وزن و اندام دلخواه خود برسید. بدون آن که دچار عوارض و مشکلات جانبی شوید.

1. قرص لاغری کیتوزان :

این قرص گیاهی در واقع یک ترکیب پلی ساکاریدی می‌باشد که مانند فیبرهای غذایی قابلیت هضم ندارد. یکی از نگرانی‌های مهم در مورد این قرص‌ها عدم جذب چربی و در نتیجه عدم جذب ویتامین‌های محلول در چربی ماست.

2. قرص سرکه سیب :

این قرص دارای ماده‌ای به نام پلی فنول می‌باشد که به چربی‌سوزی و کاهش وزن منجر می‌شود. توجه داشته باشید که اگر دچار بیماری آسم هستید، این قرص را مصرف نکنید زیرا در صورت استفاده آن، حمله‌های آسمی شروع خواهد شد.

 

3. قرص لاغری گیاهی مهزل گلربا :

سته یکی از انواع  قرص‌های گیاهی لاغری است که به شما کمک می‌کند تا با کاهش وزن و سوزاندن چربی بتوانید به وزن ایده آل خود برسید. در تهیه این قرص‌ها ترکیبات گیاهانی مانند زنیان، سداب، زیره سیاه، مرزنگوش، بورک، لاک مغسول بکار رفته است و میزان ماده موثر در هر کپسول آن 0.12 میلی گرم می‌باشد.

4. قرص لاغری گیاهی سی گل :

در صورتی که اشتهای زیادی دارید و نمی‌توانید مانع افزایش وزنتان شوید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از قرص‌های چربی سوز استفاده نمایید. زیرا این محصولات از طریق کنترل اشتهای افراد، باعث می‌شوند تا بدن از چربی‌های ذخیره شده خود استفاده نماید که این موضوع سبب کاهش وزن می‌شود.

5. قرص لاغری عصاره چای سبز :

در ترکیب این قرص از چای سبز و گیاهان دارویی استفاده شده که منجر به لاغری می‌شود. در واقع این نوع قرص از افزایش وزن افراد جلوگیری می‌کند. همانطور که می‌دانید چای سبز حاوی مقدار زیادی کافئین است که مانع از بی‌قراری، استرس، اضطراب، اختلال در خواب و مشکلات گوارشی می‌شود.

 

6- قرص کارویل :

در تهیه این قرص‌های گیاهی از کرفس  شده است. زیرا کرفس گیاهی است چربی سوز که به لاغری شما کمک می‌کند. علاوه بر آن کرفس، از مقادیر زیادی فیبرهای سلولزی برخوردار است؛ بهتر است بدانید به دلیل این که دستگاه گوارش انسان فاقد آنزیم‌های مناسب برای تجزیه این ترکیبات است. در نتیجه این ترکیبات بدون اینکه در بدن افراد جذب شوند، دفع می‌گردند.

 

استفاده از رژیم کتو برای لاغری

قرص های گیاهی
قرص های گیاهی

رژیم کتو یکی از موثرترین روش‌هایی است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید وزن خود را کاهش دهید. در واقع در این روش شما با دریافت میزان کالری بیشتری از پروتئین و چربی‌ها و مصرف کمتر کربوهیدرات می‌توانید چربی‌های اضافی خود را بسوزانید. محققین با بررسی‌هایی که در این زمینه انجام داده‌اند، به این نتیجه رسیدند که رژیم کتو باعث می‌شود ۲ تا ۳ برابر بیشتر از زمانی که از رژیم کم چرب با کالری محدود استفاده می‌کنید، وزن خود را کاهش دهید. پس این روش برای لاغری و جلوگیری از افزایش وزن مفید و کارآمد است.

 

نتیجه گیری

استفاده از قرص‌های گیاهی لاغری بدون عوارض است و مشکلی برای شما ایجاد نمی‌کند. شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به داروخانه‌ها و بررسی هر یک از این محصولات، آن‌ها را خریداری و مصرف کنید. البته توجه داشته باشید که خودسرانه آن‌ها را مصرف نکنید. فریب تبلیغات ماهواره را نخورید و حتما این‌ محصولات را از مکان‌های مطمئن مانند داروخانه‌ها خریداری کنید.

به این ترتیب مقالات لاغری کتووانیلا را بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *